Vjersha për shkollën

26 Tet
Nese doni vjersha per shkollen atehere mund ti gjeni ketu  

Kliko mbi titullin e vjershës që doni

Shkolla jonë

Festa e shkollës

Shkolla më thërret

Dita e parë e shkollës 

Shkolla ime 

Shkolla

Shkolla ime

 

 

42 Përgjigje te “Vjersha për shkollën”

  1. albina Prill 19, 2013 te 4:44 pm #

    dite nat shkolla ime rrin ne ditar
    sa e bukur kur ta shosh shkolla ime nuk na tradhton dita jon
    kur vjen shkolla hec msimet i zxhedh

    Pëlqejeni

  2. bleona Prill 19, 2013 te 4:47 pm #

    une edua shkollen ajo na mson
    tre dit pushim ne msimet i tregojm per ata esht libri
    i dituris ajo na mson kur jemi ne shkoll
    apo ne shtepi shkolla jon
    ma e mira nbot 123 une edua shkolllen sepse ajo na tregon msimet e dituris

    Pëlqejeni

  3. Migjeni Maj 31, 2013 te 5:44 pm #

    E dua shkollen se na jep dituri
    Arsimtaret na mesojn shum gjera
    qe asnjeher si kemi dit ah moj shkoll
    Moj shkolle me thesar na bere te lumtur
    Nga dita qe kemi ardh , arsimtaret na mesonin
    Shkrim,lexim,shkronjat nga e para,numrat ne fillim.
    Shkollen e dua dhe e cmoj se dua me zemer dhe se
    ndrroj me asgje qe ka bota.Te cmoj pa fund, te dua shum
    ta kam lakmi te dua pa kufi.Ndrrove emrin para disa vitesh
    Por nese e nderron prap te harroj perjet as per emrin tend
    un s’do te pyes prandaj te lutem me gji
    kete emer kurr perjet se ky emer me ka
    Dhe ti me duaj sa te urrej dhe me shum urrem moj shkoll plot pace
    Sa shum e dua dhe e adhuroj kete shkoll me pace e thesar me emrin
    ”MIGJEN” I love me school ”MIGJEN” kiss kiss ♥♥♥

    Pëlqejeni

  4. migjenii Qershor 1, 2013 te 5:57 pm #

    i lovee youu my school

    Pëlqejeni

  5. elieronit Tetor 27, 2013 te 7:46 am #

    shkoll esht diqka e vlefshme na mesoj shkrojjat prej a deri ne zhe na mesoj numrat deri ne pafundsi

    Pëlqejeni

  6. fjolla Tetor 31, 2013 te 6:49 pm #

    bukurrrrrrrrr

    Pëlqejeni

  7. LORENTINA Nëntor 3, 2013 te 7:27 pm #

    SHKOLLA IME
    SHKOLLA ESHT SHUM EBUKUR TE BEN ME SHUM DITURI PASKOLL NJERIU SKA AS NJE JET TMIR

    Pëlqejeni

  8. rinesa Nëntor 6, 2013 te 6:00 pm #

    un e dua shum shkollen time

    Pëlqejeni

  9. rinesa Nëntor 6, 2013 te 6:02 pm #

    diten e par te shkolles e kalova plot gezim kurse te dyten
    mosa librat dhe sendet shkoolore dhe me qezim shkova ne shkolll si ne diten e par
    pra shkoni ne shkoll ne diten e par sepse dita e pare vlen shume per ju.

    Pëlqejeni

  10. Diana Nëntor 11, 2013 te 10:12 am #

    Diana dita e par e shkolles eshte shum e bukur sepse ne do te shkojme ne shkolla te mesojme dhe do ti marrim librat e shkolles dhe do te kthejm ne shtepi sa e bukur edhte dita e shkolles

    Pëlqejeni

  11. Anika Nëntor 11, 2013 te 10:15 am #

    sa e bukur eshte dita e shkolles te dua shkolle

    Pëlqejeni

    • Diana Nëntor 11, 2013 te 10:19 am #

      shum e bukur eshte dita e shkolles sepse ne do te shkojme ne shkolla per te mesuar per ti marr librat e shkolles dhe te kthehmi ne shtepi sa e bukur qe qenka dita e shkolles te dua shkolle<3<3<3

      Pëlqejeni

  12. Vullnet Osmani Nëntor 15, 2013 te 7:50 am #

    Memedheu quhet toka ku me ka renuar koka ku kam dashur mem e at ku me njeh dhe gur i that ku kam pasur shtepin ku kam njohur perendin Stergjyshit ku kan qene dhe varret qe i kan vene ku jam rritur me therrime ku kam folur gjuhen time ku kam fis e ku kam fare ku kam qesh e ku kam qare ku rroj me gas e me shpres ku kam deshir te vdes.

    Pëlqejeni

  13. Vullnet Osmani Nëntor 15, 2013 te 8:05 am #

    Ne mes tuaj kam qendruar e jam duke u perveluar Qe tju ap pakez drite naten tua bej nje dite do te tretem te kullohem te digjem te pervelohem qe t’ju ndrinj me mir e te shihni njeri tjaterin ta njihni per ju do te rri e te tretem asnje cike te mos mbetem te digjem te qajn me lot se deshiren se duroj dot Une zjarrit nuk i druhem dhe kurre sdua te shuhem pa te digjem me deshir sa te mund tju ndrinj me mir kur me shihni se jam tretur mos pandehni se kam vdekur jam i gjall e jam ne jet jam ne drite te vertet Une jam ne shpirtit tuaj mos ma kini per te huaj me eshte falur durimi andaj po digjem si trimi Se me kenda t’ju bej mir te mos mbetni nerresir Jakeni rreth meje rrini, flisni,qeshni, hani, pini Ne shpirtat kam dashurin pa digjem per njerin une dua njerezine miresin e urtesin ne beheni shok me mua ne medoni si ju dua Njeri tjaterin ne doni te paudhe mos punoni Une duke u perveluar njerezit i kam ndrituar kam qene Mik me njerin andaj i di e me din Dua shume fjale tu them Po trembem Mos ju bej ujem e kur shkruhen ne karte fjalet e guhes ‘zjarrte?

    Pëlqejeni

  14. lisa Nëntor 18, 2013 te 4:20 pm #

    8 marsi eret ne mengjes drejt kopshtit vrapova keputa disa lule nenes ja dhurova asaj un ja dhash nje tuf lule manushaqe ajo e gezuar me puthi ne faqe un e gezuar kerceva si flutur nena me tha ti je lulja ime ma e bukur

    Pëlqejeni

  15. lisa Nëntor 18, 2013 te 4:20 pm #

    shkoj

    Pëlqejeni

  16. flora Nëntor 25, 2013 te 5:22 pm #

    NJE shkelle qe na jep nje dituri eshte qe me bene te lumtur shkolla MMIGJENIIIIIIIIIIIIIII I LOVE Y<3O SHKOLLA IME E DASHUR NE KETO VITET E MIA FALEMINDERIT NGA SHKOLLA MIGJENI DHE MESUSEN TIME TE DASHUR KURR NUK E HARROJ <3 <3 <3 :* :* :* ?

    Pëlqejeni

  17. dardana mehmetaj Nëntor 25, 2013 te 6:21 pm #

    28 nentori me 28 nentor ne kembe u ngrit shqiperia isail qemaili ne vlore me gjith shoket e tija i tha popullit me goj nuk ka vend ketu turqia ja te vdesim ja te rrojm eshte jona shqperia

    Pëlqejeni

  18. floriana mehmetaj : aurela mehmetaj Nëntor 25, 2013 te 6:37 pm #

    lirin e fituam me gjak askush nuk na fali
    liria u fitua me gjakun e deshmoreve ata deshmore gjithmone do te jetojne edhe pse ajo me tup po me zemer sepse populli i kosoves asnjeher nuk do ti harron njerezit ne saje te cileve sot e gezojme te shtrejten liri shum nene mbeten pa femije e tyre por ato prap se prape jane te forta edhe jane krenare me femijet e tyre sepse fal tyre kosova eshte vendi barabart me te gjitha vendet e tjera te botes do te thote eshte lirine.liria nuk falet por fitohet liria esht e shtresjt populli shqiptar me shekuj ka qene i roberuar nga pushtues e ndryshum duke ia ndalur te drejten per te qene i lire edhe pavarur . per lirite edhe pavarsin e vendit tone dhane jeten shum heroi e heroina qe nga skederbeu deri ne luften e fundit te kosoves jemi populli i cili shum patriot deshmore e luftetare ne fund e arriti qellimin kursyn jeten ne liri

    Pëlqejeni

  19. artina azizi Dhjetor 9, 2013 te 3:24 pm #

    Shkolla na jep dituri për,të mësuar shum gjëra në jetë shkoll është e madhe kam shk e shoqe lozim dhe flutoroj

    Pëlqejeni

  20. Artina Azizi Dhjetor 9, 2013 te 3:26 pm #

    SHkolla na jep dituri të madhe mëso mos mëso ajo është dituria jote ja kaç

    Pëlqejeni

  21. jona Dhjetor 11, 2013 te 10:53 pm #

    shkolla ime
    une e dua shkollen se na jep dituri arsimtaret na mesojn gjera te bukura

    Pëlqejeni

  22. shqipe bytyqi Dhjetor 18, 2013 te 6:49 pm #

    7dhe8

    dy festa te bukura
    te prinderve te mi
    njera neshkolle e
    tjetra ne shtepi.
    njera e mesueses
    tjetra e nenes
    te dyjat shelqejne si drita e henes

    Pëlqejeni

  23. sadija-raci@live.com Janar 19, 2014 te 1:13 pm #

    ISMAJL QEMALI

    O BAC ISLAM TE LUMT AJO DOR QE NGRITE FLAMURIN NE FLOR FLAMURIN QE E NGRITE ME I SLAM BOLETININ nga motra jon marigona ne qdo nistetet nentor krenare te kujtojm.

    Pëlqejeni

  24. besjana Shkurt 15, 2014 te 11:10 am #

    shum njerz u flijuan
    per ket dit te shejt
    na e festojm ket dit sot e 100vjet
    kjo dote jet festa me e bukur e zemres time
    e cila esht nje moter e jona
    qe e qenis flmurin me duart
    me te buta ne bot por
    ajo osht motra marigona
    ismal qemaili i cili e ngriti flamurin ne vlor
    sepse ne sot jetojm
    te lumtur me familje por disa jo
    disa femi mbete pa bab e disa pa nan
    e disa i humbi te dashurit e tyre
    por disa ja mbytshin baban para syve
    por ata do te jetojn kur e dij ne
    babai i tyre luftoi per liri e shpresoj qe femije e tyre te jen te lumtur
    por shpresoj se shpejti qe ata te jetojn nje jet te xhat
    dhe ju urojm gezime lumturi ne jet
    qe kosova te jet e lir per xhithmon

    Pëlqejeni

  25. aulona Mars 7, 2014 te 8:02 am #

    me e bukra vajza qe skuqesh si trendafile je ti zonja shen meri si je ti nuk eshte njeri jan dy yje ata sy plot meshir e dashuri kedo veren te dashuron kendo sheh ti e gezon.reply

    Pëlqejeni

  26. aulona Mars 7, 2014 te 8:03 am #

    me e bukra vajza qe skuqesh si trendafile je ti zonja shen meri si je ti nuk eshte njeri jan dy yje ata sy plot meshir e dashuri kedo veren te dashuron kendo sheh ti e gezon.

    Pëlqejeni

  27. aulona Mars 7, 2014 te 8:07 am #

    aulona nga pemet vjeshta flret keput ne rruge shtrihet qilimi i bute qilim i bute ne rruge shtrihet qe hap i dimrit me pak te ndihet.

    Pëlqejeni

  28. aulona Mars 7, 2014 te 8:08 am #

    nga pemet vjeshta flret keput ne rruge shtrihet qilimi i bute qilim i bute ne rruge shtrihet qe hap i dimrit me pak te ndihet.

    Pëlqejeni

  29. aulona Mars 7, 2014 te 8:11 am #

    aaaaaahaahahahahaha sa mir vjerrshat sa te bukra per shkollen

    Pëlqejeni

  30. erza Mars 17, 2014 te 12:29 pm #

    nena ime

    nena ime e dashur ,
    a shumë që të dua,
    ti gjithmon ke pasur,
    shum durim me mua

    ti per mua je,
    thesari i paqmuar,
    e gjith bota je,
    diell i pashur

    Pëlqejeni

    • erza Mars 17, 2014 te 12:30 pm #

      sa shumë që të dua,
      ti gjithmon ke pasur,

      Pëlqejeni

  31. dremusha Mars 17, 2014 te 5:32 pm #

    te dua shkolla ime shum

    Pëlqejeni

  32. erblina Mars 19, 2014 te 6:41 pm #

    the school is everything what you have ………. the school is your rich

    Pëlqejeni

  33. erona Mars 25, 2014 te 4:11 pm #

    Sa me qef që skoj unë në shkollen time. mësuesin e dëgjoj, kur me jep mesime. kur shkoj ne shtepi mbushem me gezime mendja gjithnjë me rri mu te shkolla ime. koha zu me u ftof shoket me therrasin mesuesi po na pret

    Pëlqejeni

  34. likoshan@live.com Mars 25, 2014 te 4:36 pm #

    hahahaah

    Pëlqejeni

  35. albinsejdiu Mars 25, 2014 te 4:37 pm #

    vey good

    Pëlqejeni

  36. iloveyoueljesa Mars 26, 2014 te 7:09 pm #

    Shkolla ime e dashur sa fort te dua sepse ti me meson shkrim e leximm

    Pëlqejeni

  37. Beatrika Mars 31, 2014 te 5:57 pm #

    Shkolla esht nje gje e veqant per mua dhe per moshataret e mi.Sot takova mesuesen time qe mori pushim dhe qe se kam par qe shum dit vendin e saj po e zavendeson nje mesues tjeter por gjithmon ajo do te jet mesuesja ime e ime par…..Love you my school

    Pëlqejeni

  38. blerona Prill 17, 2014 te 9:12 pm #

    shkolla te jep dituri dhe lumturi ne jet

    Pëlqejeni

Lini një Përgjigje

Ndiqe

Merreni çdo postim të ri drejt e te email-et tuaja.

